харанхуй

"Please Don't Make Me Eat Anymore" | Kitchen Nightmares

Kitchen Nightmares
Захиалах
Үзсэн тоо 1 601 759
97% 18 486 406

Ouch.
If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
mnvid.net/u-gordonramsay
mnvid.net/u-thefword
mnvid.net/u-kitchennightmares
More Gordon Ramsay:
Website: www.gordonramsay.com
Facebook: facebook.com/GordonRamsay01
Twitter: twitter.com/GordonRamsay

Цэнгээн

нийтэлсэн

 

2019 Бар 13-нд

Хуваалцах:

:

Татаж авах:

Байршуулж байна.....

лүү нэмэх...:

Миний тоглуулах жагсаалт
Дараа үзэх
Сэтгэгдлүүд 2 019
John _
John _ 12 цагийн өмнө
Michael is EXACTLY what I imagine Bob Belcher would look and act like as a real person
autumn
autumn 15 цагийн өмнө
No one took his plates away?
DaviL
DaviL 16 цагийн өмнө
Honestly this owner was more respectful to Gordon than other owners on kitchen nightmares
Beatrix Murray-English
Beatrix Murray-English 16 цагийн өмнө
Gordon : My 8 year old *daughter* can cook better than *this* Gordon's kids : **produces flipping masterpieces and throws it in the restaurant's face**
Rick 7
Rick 7 16 цагийн өмнө
Plz put season and episode in description fuckers
st3l
st3l 20 цагийн өмнө
3:49 Ramsay: food is shit Also Ramsay: eats another filo wrapped shrimp. ????????
Etheric
Etheric 13 цагийн өмнө
Those were thoughts about the funnel salad too. He ate loads of it.
Charlie Splawnyk
Charlie Splawnyk 22 цагийн өмнө
Really? You want to assault Gordon Ramsay just because you cant handle his criticism? Well then DON"T ask for his help then if that's your attitude you fucking snowflake!
David Dawson
David Dawson 22 цагийн өмнө
What restaurant?! I love these clips but wish I could watch the whole show. Gordon, with very few exceptions, turns things around. I'd love to see the whole story.
TeeqPac
TeeqPac Өдрийн өмнө
I almost threw up during the taste test
Mr Prince
Mr Prince Өдрийн өмнө
Its all being planned..lol 😑
Marc Veldman
Marc Veldman Өдрийн өмнө
They want chef Ramsey to help them cause there's clearly something off about the restaurant and are always in total denial about the food and become all defensive and want to take a pop at him, if you don't want his help then don't fuckin call him.
MrGoatflakes
MrGoatflakes Өдрийн өмнө
is this the canned everything even the salad episode? :P
ty 6ie
ty 6ie Өдрийн өмнө
Where’s nino??
AColonDashSix
AColonDashSix Өдрийн өмнө
I’m not a proponent of platting because you can disguise mediocrity with stylish platting However if your plate looks like shit people are going to have that in their head before they even try a bite
Vamp nize
Vamp nize Өдрийн өмнө
If anyone's curious. It's season 1 episode 5 "The olde stone mill" You can see the name on the waiters shirt.
Luigi  Guizzetti
Luigi Guizzetti Өдрийн өмнө
GORDON "MY" FREAKING HERO 😆
hoodie penguin
hoodie penguin Өдрийн өмнө
im on a serious gordon ramsay binge rn
Been Trill
Been Trill 2 өдрийн өмнө
The guy in the back at 0:13 is looking at the other chefs in the back like oh shit boys
FlyingFrog
FlyingFrog 2 өдрийн өмнө
What's wrong with a waiter chewing gum?
blankrestore
blankrestore 17 цагийн өмнө
Its gay as
Reavx
Reavx 2 өдрийн өмнө
Honestly i appreciate waiters chewing gum, nothing worse than sitting down for a meal, and having a waiter with a terrible breath taking your orders.
bruceownsu
bruceownsu 2 өдрийн өмнө
question: "is the crab meat fresh?" answer: "yes" ....should have been a bit cautious here, look at the waiter and the failing business, work out they don't know shit about what they're doing and then asked "fresh from where?" and i guarantee the next answer would have been "fresh from a can"
Jose Duran
Jose Duran 2 өдрийн өмнө
"Is the chef a mechanic?" Had me busting hahaha
90's barb
90's barb 2 өдрийн өмнө
my heartbeat intensifies even when he takes a sip of water
Jus300
Jus300 2 өдрийн өмнө
When he ordered he said, "risotto" lika Japanese samurai warrior
coolguy 66
coolguy 66 2 өдрийн өмнө
Umm why do you have a oil funnel for a salad
Cast Chan
Cast Chan 2 өдрийн өмнө
They think they can disrespect Gorden? Ha. Fools.
cody 101
cody 101 2 өдрийн өмнө
Y is chewing gum bad as long as he's not smacking his mouth and shit who cares I'd rather have clean breath then stinky
Stanley Wrubel
Stanley Wrubel 2 өдрийн өмнө
Anyone no the number of this episode
M Y
M Y 2 өдрийн өмнө
Basically he said I'm an infant who can't accept critism and view the bigger picture why why his food is shit
veegtec
veegtec 2 өдрийн өмнө
Was the chef a mechanic? 😂
Willz __
Willz __ 2 өдрийн өмнө
Always frozen microwaved food, and they all hope "PLEASE I HOPE HE LIKES SOMETHING" and when he doesn't they cant understand how or why there food is crap.. Another moron goomba who would rather get offended then actually listen and agree. If you took fecal mater and put it on a plate, he would get offended if you say it taste like shit. Oh well poor you, its not about you it's about food quality and the customers you prick.
kjl
kjl 2 өдрийн өмнө
Death Taxes "I'll have the crab cakes"
mykylc
mykylc 2 өдрийн өмнө
03:50 The waiter said what???? Well there you have it...the food is bland, sucks, is horrible...all because of the waiter.
Sean Mulholland
Sean Mulholland 2 өдрийн өмнө
Gordon: is that gum In your mouth? Waiter: why yes Gordon: it Looks bloody Bland
Sean Mulholland
Sean Mulholland 2 өдрийн өмнө
Is this ice frozen? Made from tap water? Bloody hell...
Sean Mulholland
Sean Mulholland 2 өдрийн өмнө
5 minute chop salad... ever 4500 Miles
rqbbo
rqbbo 2 өдрийн өмнө
he’s never happy like ever
Mamane The Black Asian
Mamane The Black Asian 2 өдрийн өмнө
Apparently, it's food abuse... 😂😭😂😭
Trevor Shackelford
Trevor Shackelford 2 өдрийн өмнө
Could you let us know what episode it is?
Leodor
Leodor 2 өдрийн өмнө
which episode and season. ANyone plz
SAMMY B
SAMMY B 2 өдрийн өмнө
I think it's weird when people open a restaurant and aren't in love with food. Like this guy just seems like he's there to tell people what to do and doesn't even know what food tastes like.
Chance Campbell
Chance Campbell 2 өдрийн өмнө
He got defensive for that garbage? 😂
Tracy Tyler
Tracy Tyler 2 өдрийн өмнө
Gorden be like...if I’m gonna sit here & eat this shit then you are too!
GundamGoku
GundamGoku 2 өдрийн өмнө
Honestly he took it well compared to most places. He's mad but he's not yelling at Gordon. Well in this clip anyway.
Flakey
Flakey 3 өдрийн өмнө
“Please don’t make me eat anymore” “Please, don’t make me eat anymore...” “Please, I don’t want any more...” “Please, no more...” “Please...” Hmm, either dark or sexual. :) Might not be the right video but I just got it from the title :’D
Kevin B
Kevin B 3 өдрийн өмнө
To be fair, his 8 year old daughter can probably cook better than most head chefs lol.
Ramiro Lemus
Ramiro Lemus 3 өдрийн өмнө
There is Not any McDonald's Scret, But the Difference is that you have My Onion Rings... and I'm so Hungry like Starving... What's inside your fridge? #masterchef #commanderinchief #kitchenbrigade #mag
X Y
X Y 3 өдрийн өмнө
Maaan, Im laughing here like an idiot.... How can Gordon say all these stuff and dont smile at least? I couldnt do that.
peri
peri 3 өдрийн өмнө
meow, dog food.
Kevin Ortiz
Kevin Ortiz 3 өдрийн өмнө
What?!?! No Nino moment at the end?!?! Now I'm pissed
SinnerJ
SinnerJ 3 өдрийн өмнө
Presentation is half the dish and they are terrible.
Hector Arms
Hector Arms 3 өдрийн өмнө
NINO
Magnus Fjerstad
Magnus Fjerstad 3 өдрийн өмнө
What is wrong with chewing gum?
Richie of Tampa
Richie of Tampa 3 өдрийн өмнө
So he admitted that if a regular schmoe complained they would of not been taken seriously. Efin azzwh0le.
Adrian the Clasher
Adrian the Clasher 3 өдрийн өмнө
I just want to see the one dish where Gordan is like "This is really good!"has anyone seen a clip where he enjoys the food,like another video or something
Adrian the Clasher
Adrian the Clasher 2 өдрийн өмнө
+Axis of_Peter ok,thanks
Axis of_Peter
Axis of_Peter 2 өдрийн өмнө
Yeah. I saw one where he hated everything the owner was responsible for, but dessert was the chef's own (bread pudding? I think?). There was another where the owner was restricting what the chef could do, and so the chef made his own special burger, and Gordon loved it.
Andrew
Andrew 3 өдрийн өмнө
so did they fire that fucking retard chef?
Alex Yularzhi
Alex Yularzhi 3 өдрийн өмнө
Yes it is for a waiter to chew gum
Christian Maldonado
Christian Maldonado 3 өдрийн өмнө
Let’s be honest, Gordon Ramsay’s 8 year old daughter probably CAN cook better than most of us lmao
Bailey Montana
Bailey Montana 3 өдрийн өмнө
....Did they dead ass serve him something with a....Funnel......
SocomPlayerrrr
SocomPlayerrrr 3 өдрийн өмнө
"he was in my house and he was embarrassing me" well yeah, you invited arguably the worlds best chef into your restaurant and served him a chopped salad mushed together into an oil funnel. and you think what? in his head he'll go: "oh bloody hell. this is a first I'll have it try it back home in liverpool". you're damn right hes gonna embarrass you in your own home.
Me Shell Country Gal
Me Shell Country Gal 3 өдрийн өмнө
Wad the chef a mechanic? 🤣
Emmanuel111 Quiroz
Emmanuel111 Quiroz 3 өдрийн өмнө
Crap cake
Corville the Space Cat
Corville the Space Cat 3 өдрийн өмнө
The head chef looks like he could be Lin-Manuel Miranda's white, less attractive cousin.
honestly same
honestly same 3 өдрийн өмнө
"Sour mayonnaise flavor" Man only white people would say that
Alex Serbones
Alex Serbones 3 өдрийн өмнө
Lmao @mike. OH SHIT😂😂
rNamil
rNamil 3 өдрийн өмнө
I wonder if Gordon Ramsay can make a dish using Carolina Reapers...
Hani Ismail
Hani Ismail 3 өдрийн өмнө
Give him some dog poop he will like it.coz that is what he eats believe me.
Hani Ismail
Hani Ismail 3 өдрийн өмнө
He is a hyena will eat all junk and blame others as if he is over everything.
athena rodriguez
athena rodriguez 3 өдрийн өмнө
Restuarant:our foods not that bad Gordon: your food is shit Restaurant: (insert gasping pikachu)
MOAB Plays
MOAB Plays 3 өдрийн өмнө
does anyone wish they could taste the food and see if it’s really that bad , because gordon likes divine foods or very simple foods so idea
Toshinori Yagi
Toshinori Yagi 3 өдрийн өмнө
oh shit indeed
Slew Tube
Slew Tube 3 өдрийн өмнө
I wish I could erase my memory and watch all Kitchen Nightmare's episodes again
Hans Hvaffornoget
Hans Hvaffornoget 3 өдрийн өмнө
owner is an idiot - fuck that shit
Ruby Playz
Ruby Playz 3 өдрийн өмнө
that tilapia looked horrible im offended as a pilipino
tbird90sc
tbird90sc 3 өдрийн өмнө
Seriously is this guy ever happy? It wouldn't matter what the food was he would find some reason to bitch about it what a fuck all.
quisuis1
quisuis1 3 өдрийн өмнө
link anyone for full episode thx you
Wendy’s
Wendy’s 4 өдрийн өмнө
Who feels like Gordon should cook, then let the cameraman compare his meal with the other chef’s meal?
Andy Phillips
Andy Phillips 4 өдрийн өмнө
oh i love it when owners think there food good and it fucking shit
we8gas
we8gas 4 өдрийн өмнө
Ramsay- fucks give - Zero!🤣🤣
Ash Archer
Ash Archer 4 өдрийн өмнө
welp, if the food is shit, it's shit. He's there to help your sorry asses
24LionHearts
24LionHearts 4 өдрийн өмнө
who the fu** stuffs a tilapia with lobsters? I'd rather fry that tilapia and eat it with fried rice... 😓
Rowan B.
Rowan B. 4 өдрийн өмнө
From another episode > "Tell him it's fRESH but also FROZEN"
Jaegar Ultima
Jaegar Ultima 4 өдрийн өмнө
2:38 First time i've ever heard Gordon say God Damn.
Isrxl scoop
Isrxl scoop 4 өдрийн өмнө
Since when was GreekGod a waitress? 0:09
Grey Phantomhive
Grey Phantomhive 4 өдрийн өмнө
It doesn't matter if Gordon Ramsay is in your house. If your food isn't up to good standards then he will embarrass you, your family, and your cow.
Starmutt44 :3
Starmutt44 :3 4 өдрийн өмнө
If I ever served Gordon my food and said it was crap I would take his advice and try to make my food better u know? (I can’t even cook fish sticks TWT)
Fire Brew
Fire Brew 4 өдрийн өмнө
Lamb sauce?
bill thompson
bill thompson 4 өдрийн өмнө
Does he do any constructive criticism afterwards?
JawnaRR
JawnaRR 4 өдрийн өмнө
-Can I get a glass of water with ice? -Sure *comes back with a glass of water with ice* - Oh god, is this ice fresh? -Emm... it's frozen -That is the worst ice I had ever got, I mean it's bland, full of grease, the consistancy is terrible, it's disgusting.
Lauuure.n
Lauuure.n 4 өдрийн өмнө
The head chef looks like dollar store Lin-Manuel Miranda
Devine Devine
Devine Devine 4 өдрийн өмнө
😂😂😂😂 please don’t make me eat anymore of this shit
NaturopathicEmpathic Lightworker
NaturopathicEmpathic Lightworker 4 өдрийн өмнө
"Apart from being slow"😂😂..."Was the chef a mechanic?"😥😥😃😄😄😂😂😁😁😂😂
Hans Brackhaus
Hans Brackhaus 4 өдрийн өмнө
This is some lame ass sensationalist shit. Stop suggesting it to me. Also, Ramsay, stop being a fucking media clown. You've got enough money and you can do good things with ingredients. Nobody says you gotta buy them all yourself. Go home and be a family man. Your hamingja is deteriorating.
Book of shadows contributor Brian
Book of shadows contributor Brian 4 өдрийн өмнө
Kitchen nightmare indeed
Isabel
Isabel 4 өдрийн өмнө
I want the nino endings back.
Gonzalo Diaz
Gonzalo Diaz 4 өдрийн өмнө
that foor really looks like shit... worst restorante ever
Lfo Mod
Lfo Mod 4 өдрийн өмнө
Even me that has no experience in cooking on high levels at all would say "NOPE" to most of that. hahaha wtf are they kidding with you? I feel like this program is staged sometimes because they are so bad it's embarrassing.
Patrick Burke
Patrick Burke 4 өдрийн өмнө
The Deluded blonde bimbo was the funniest
Henry Pelleter
Henry Pelleter 4 өдрийн өмнө
4:17 - 4:31 is literally kitchen nightmares in a nutshell
PotatoPlayz WR
PotatoPlayz WR 4 өдрийн өмнө
wtf is wrong with chewing gum
Дараах
I'M IN A FREAKING MUSIC VIDEO
3:56
Үзсэн тоо 382 849
5 Hot Dog Gadgets put to the Test - Part 4
10:49
Kitchen.Nightmares.US.S06E07
43:30
Үзсэн тоо 3 900 000
Kevin's Bank Loan - WEBISODE - The Office US
08:34
$2 Pizza Vs. $2,000 Pizza • New York City
15:46
Kitchen Nightmares US S06E03 PDTV x264 2HD
43:31
YOU LAUGH YOU WIN!
10:48
Үзсэн тоо 6 137 061
THE BEST HIDING SPOT! EXTREME HIDE AND SEEK
19:51
Sumo Suit Parkour Battle!
13:45
Үзсэн тоо 1 401 773
Theo Von - H3 Podcast #109
1:55:15
Үзсэн тоо 423 545
The David Beckham Statue Prank
9:52
Үзсэн тоо 14 935 608